Понеділок
06.05.2024
11:14
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Сайт учителя Звєрькової Світлани
Головна Реєстрація Вхід
Каталог статей »
Меню сайту

Категорії розділу
Мої статті [16]

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 14

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 16
Показано матеріалів: 11-16
Сторінки: « 1 2

Батьківські збори

«Виховання свідомої дисципліни»

 

Мої статті | Переглядів: 216 | Додав: zverkova71 | Дата: 10.10.2016 | Коментарі (0)

Форми проведення навчальних занять з предмета "Я у світі"

Мої статті | Переглядів: 238 | Додав: zverkova71 | Дата: 10.10.2016 | Коментарі (0)

День Збройних сил України

Мета: поглибити знання учнів про історичне минуле нашої держави; формувати національну свідомість школярів; розвивати пізнавальні інтереси; виховувати патріотів рідної країни; сприяти здруженню колективу.

Мої статті | Переглядів: 194 | Додав: zverkova71 | Дата: 10.10.2016 | Коментарі (0)

Родинне свято - привітання мам, бабусь, сестричок, тітоньок,  однокласниць  із Жіночим Днем.

Мета: розвивати і розширювати уявлення дітей про роль  матері - берегині роду людського; підкреслити важливу роль матері у житті кожної людини; допомогти відчути цінність зв'язку між матір'ю і дитям, відчути потребу турботи про маму з боку дитини; виховувати вдячність мамам, бабусям.

Мої статті | Переглядів: 365 | Додав: zverkova71 | Дата: 10.10.2016 | Коментарі (0)

Новорічна казка Снігова Королева

Дійові особи:  Ведучі свята, Кай, Герда, Ворона, Розбійниця, Розбійник Мушкетери, Принц, Снігова Королева

Мої статті | Переглядів: 337 | Додав: zverkova71 | Дата: 10.10.2016 | Коментарі (0)

Організація спостережень за природою в початковій школі

Людино, озирнись навколо себе і ти побачиш яскравий казковий світ! Тільки це треба змогти: вміти дивитися і бачити. Звичайно, що така здатність набувається з роками. Завдання початкової школи полягає в тому, щоб вчитель зміг навчити учнів спостерігати і бачити все цікаве в навколишньому світі. А що може бути цікавіше, загадковіше , ніж природа? Різнобарвні яскраві кольори квітів, Неймовірні, фантастичні форми та рухи тварин… Якщо дитина дізнається більше хоча б про окремі рослини, про деяких тварин, то вона збагатить себе, наблизиться до розуміння єдності й неповторності всього живого на Землі. Треба лише почати спостерігати, розкрити своє серце і розум назустріч безмежності пізнання.

У чому сутність екологічної освіти, які екологічні поняття доступні для сприйняття молодшими школярами, які особливості і методичні умови можуть принести найліпші педагогічні плоди? На мою думку,що це і між предметні зв’язки, і художні образи, і практична діяльність, і випадки із реального життя.

Вчителю необхідно обговорювати ситуації, які бачать діти щодня, вчити їх оцінювати поведінку і вчинки свої та оточуючих людей, бачити себе серед природи. Учні мають розуміти природні взаємозв’язки, замислюватись, для   чого людина повинна їх знати – щоб не порушити, бо це призведе до поганих наслідків – і для природи, і для людини. Ніяка книга, бесіда, розповідь не замінить прямого спілкування з природою. Якщо дитина здатна відчувати красу квітучого саду, якщо її радує яскрава квітка і бджілка, що збирає нектар, якщо вона прислухається до голосів лісу і завмирає при цьому – така дитина стає особистістю. У цьому сприяють екскурсії і прогулянки.

Спостереження  за природою сприяють розумовому розвитку молодших школярів, тому що побачене на  власні очі під час заняття викликає у дітей прагнення не тільки запам’ятати явище , а й пояснити його. У зв’язку зі спостереженнями в учнів виникають численні «чому», з якими вони звертаються до вчителя або на які прагнуть знайти відповіді самі. При цьому діти аналізують, систематизують, порівнюють факти, роблять узагальнення і висновки, що сприяють розвиткові пам’яті, логічного мислення.

Спостереження за навк5олишнім світом, дослідження з використанням природних матеріалів сприяють розширенню кола знань учнів та достовірних конкретно – образних уявлень про навколишню дійсність, що є матеріалом для подальшого їх усвідомлення, узагальнення, приведення в систему, розкриття  причинно – наслідкових взаємозв’язків, які існують у природі. Без конкретних уявлень про предмети і явища учні не зможуть оволодіти знаннями, усвідомити найпростіші зв’язки між окремими явищами природи.

Спостерігаючи предмети і явища природи, проводячи з ними досліди, діти вивчають природу, пізнають її. Поступово у них складаються переконання в тому, що навколишній світ пізнаваний. І нарешті, у ході спостережень школярі не тільки пізнають нове, а й перевіряють на практиці раніше здобуті знання. Таким чином у молодших школярів формуються власні погляди на світ, який їх оточує:

  • навколишній світ реально існує і пізнається людиною;
  • предмети і явища природи взаємозалежні, природа являє собою єдине ціле;
  • навколишній світ не є чимось статичним, він постійно змінюється;
  • теоретичні знання пов’язані з практикою, а людина, виходить, може грамотно керувати природою в своїх інтересах, не зашкоджуючи їй.

Для запису результатів спостережень і дослідів учні ведуть «Щоденник спостережень», де фіксуються результати спостережень за природою та її об’єктами, заведено папки учнівських проектів, фото звітів, підготовлено презентації з різних тем.

На уроках діти в цікавій формі повідомляють про свої спостереження за об’єктами і явищами природи. Вони люблять бути дослідниками, відкривачами, кореспондентами, працювати у групах.

Така методика роботи дає змогу не тільки забезпечити учнів системою знань про природу, розвивати критичне мислення, мовлення, впевненість у собі, а й формувати екологічно та інтелектуально розвинену, віддану рідному краю людину, здатну відповідати за збереження себе та свого природного й суспільного довкілля.

Мої статті | Переглядів: 226 | Додав: zverkova71 | Дата: 09.10.2016 | Коментарі (0)

1-10 11-16
Вхід на сайт

Пошук

Друзі сайту
  • Покровський ліцей