Понеділок
06.05.2024
03:59
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Сайт учителя Звєрькової Світлани
Головна Реєстрація Вхід
Каталог статей »
Меню сайту

Категорії розділу
Мої статті [16]

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 14

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті » Мої статті

Розробка гри

 

       МЕТА : розвивати творчі здібності школярів, спрямовані на вивчення навколишнього світу; навчати методів пізнання живої і неживої природи; ознайомлювати з основами наук природничого циклу ( фізикою, астрономією,  хімією, біологією);  формувати і виховувати в учнів стійкий пізнавальний інтерес заради самого процесу пізнання; закріплювати ставлення до пізнання як до форми отримання інтелектуального задоволення; розвивати комунікативні вміння.

      ПРИНЦИПИ : кожний учень є активним учасником усіх подій, проведених у класі  по перевірці знань з природознавства, може виявити себе в різних ролях, спробувати свої сили в різних видах  діяльності, може висувати ідеї й реалізовувати їх, придумувати свої завдання і загадки, готувати повідомлення й виступати з ними.

       Подорож на острів  «Природознавчий» здійснюється по чотирьох компонентах: практичному, теоретичному, ігровому, конкурсному.

      Практичний компонент передбачає здійснення школярами яких – небудь  практичних дій: виготовлення стінгазети, посібників, що будуть використані під час проведення ігор,вікторин, проведення дослідів, виставка учнівських робіт.

     Теоретичний компонент  заклечається в опрацюванні учнями науково – популярної літератури з підготуванням інформаційного виступу.

     Ігровий компонент є традиційним для початкової школи.

     Конкурсний компонент (конкурси, вікторини, турніри) – най видовищніший.

                                Допуск учасників до гри. 

17  учнів у класі. Відбір  9 учасників  гри.

9 запитань, той ,хто першим відповідає ,стає учасником гри.

 

 

 

 

 

                                  ЗАПИТАННЯ

                      ДЛЯ  ВІДБІРКОВОГО  ТУРУ

1. Що таке жива природа?  (Люди, тварини, рослини)

2. Нежива природа  -  це  ….   (Зорі, Місяць, Сонце, вода, земля, повітря.)

3. Що таке  грунт?   (Це верхній шар землі, на якому ростуть рослини)

4. Що необхідно для життя людини?  (Повітря, вода, їжа)

5. Чому рослини належать до живої природи? (Вони живуть, дихають, живляться, розмножуються, відмирають.)

6. Чим різняться дерево, трава, кущ?  ( Дерево має одне міцне товсте дерев’янисте стебло; кущ – кілька міцних дерев’янистих стебел; трави – одне м’яке соковите стебло.)

7. Що міститься у термометрі для вимірювання температури тіла людини?     ( Ртуть)

8. З чого складається повітря?  (Азот, кисень, вуглекислий газ)

9. Властивості води.  (Текуча, не має власної форми, прозора, безбарвна, без запаху.)

10 Як називається місце, де залягає багато корисної копалини?  (Родовище)

 

 

 

 

 

 

                     ЗАПИТАННЯ  ДЛЯ  ГРИ

І ГРА                  Шар повітря навколо Землі

                                              АТМОСФЕРА

ІІ ГРА     Це  найдивовижніший у природі процес, який відбувається у зелених частинах рослини.

                                            ФОТОСИНТЕЗ

ІІІ  ГРА     Це комахоїдна рослина, її називають  «травою коштовних каменів». Вона має маленькі листочки, які опушені червоними волосками.

                                                РОСИЧКА

        

            ЗАПИТАННЯ ДЛЯ  ФІНАЛУ

         Як називається процес перетворення метелика?

                                     МЕТАМОРФОЗА

       

           НАГОРОДЖЕННЯ  ФІНАЛІСТА

200 балів  -  12 балів з предмету "Природознавство"

300 балів  -  привітання на стіні електронного  журналу

400  балів  -  тиждень  сидіти за партою з тим , ким хочеш

500  балів  -  подарунок від вчителя

Категорія: Мої статті | Додав: zverkova71 (10.10.2016)
Переглядів: 251 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт

Пошук

Друзі сайту
  • Покровський ліцей